سفارش تبلیغ
صبا ویژن
موزیک های منتخب

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام پاییز گریه میکنه با بالاترین کیفیت


ترانه: امیر آقاخانی


موزیک: فاتح نورایی


تنظیم: شاهین متولی


لینک دانلود و متن آهنگ در ادامه مطلب...


مـتـن آهـنـگ


در سایه نمناک شهر گم شد نفسهای زمین
سردی اشکای منو افسوس مهتابو ببین
لرزیده سقف آرزو خاکی شده تن پوش
غم پاییز گریه میکنه با بغض های مردمم
شاید دلم آروم شد با نبض کند کودکی
شاید بتونم سر کنم با ماتم آوارگی
شاید دلم آروم شد با نبض کند کودکی
شاید بتونم سر کنم با ماتم آوارگی


******

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام پاییز گریه میکنه

******


فانوس رو بالا بگیر دنبال خورشیدی برم
زیر همین آوارها شاید صدایی بشنوم
فانوس رو بالا بگیر دنبال خورشیدی برم
زیر همین آوارها شاید صدایی بشنوم
شاید دلم آروم شد با نبض کند کودکی
شاید بتونم سر کنم با ماتم آوارگی
شاید دلم آروم شد با نبض کند کودکی
شاید بتونم سر کنم با ماتم آوارگی


لـیـنـک دانلـود


دانلود با کیفیت 320- 5.90 مگابایت


دانلود با کیفیت 128 - 2.40 مگابایت